miércoles, 6 de octubre de 2010

Comencem

Em dic Roberto Tormo García i sóc professor d'anglès a l'IES Rocagrossa de Lloret de Mar. Aquest any sóc professor de tercer d'ESO i 2n de Batxillerat


La meva relació amb les TIC
La meva manera d'ensenyar ha canviat molt en els últims anys. He passat a utilitzar l'aula d'informàtica sis hores a la setmana quan abans sempre trobava excuses per anar-hi. Trobo que el treballar a l'aula d'informàtica millora la relació amb l'alumnat i et conecta amb la seva manera d'aprendre. Faig servir blogs i els llocs webs de google. M'agradaria acabar de consolidar la seva utilització quan encara hi ha coses que em resulten difícils i amb les quals no sé com ajudar als alumnes.

2 comentarios:

  1. Doncs endavant! Jo també tinc ganes d'aprendre sobre com aprenent els nostres alumnes.

    ResponderEliminar
  2. He vist que tens altres blocs, com el de tutoria de batxillerat. Jo també soc tutora de 2n de batxillerat, però en lloc de bloc tenim un curs a l'aula virtual del centre.
    Margarita Vidal

    ResponderEliminar